zondag 8 juli 2012

Winactie! (gesloten)





Yeaaah, ik heb de 50 volgers gehaald, thankyou! En ik zou een winactie doen, dus dat ga ik doen! Lees snel verder om te zien wat je kunt winnen...




Dit is het pakketje dat je kunt winnen! 



-2 lipliners


-Een oogschaduwroller
-Lipgloss van Hema
-Max nagellak


-Bloemetjesoorbellen
-2 mini nagelvijlen


-Rimmel 1-2-3 looks mascara 


 Wat moet je doen om te winnen?

-Volg We Love This via Google Friend Connect 

(Sorry voor de mensen die Bloglovin' gebruiken, ik probeer de hele tijd mijn blog te linken aan Bloglovin', maar het lukt echt niet. Als het wel is gelukt, zet ik het er meteen bij!)

-Zet in een reactie:

    *Je email. 
    * Welke blogpost je het leukst vond, van alle posts die je hebt gelezen :), en waarom.


Wat kán je ook nog doen?

-Mij volgen op twitter ! :)

Je kan meedoen t/m 21 juli. Op 22 juli mail ik de winnaar! 

Liefs, Zahra

11 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke blog !
    ik volg je,
    volg je me terug?
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hee, super leuke winactie!
    Je leukste post vond ik DIY masker, want ik vind DIY heel leuk en maskertjes zijn altijd lekker :)

    - ik volg je op GFC
    - ik volg je op twitter

    mijn email is anouk_95@hotmail.com

    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oeh, leuk! ik doe mee! DIY's vind ik het leukst - ofcourse! Lekker namaken thuis! Ik volg je via GFC & mijn email is lovedreamslivedreams@hotmail.com!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke winactie, zeg!
    Je hebt ook een super blog, ik ga je ook volgen!

    Liefs, xox

    BeantwoordenVerwijderen
  6. superleuke winactie!
    ik volg je via gfc, mijn email is; imwearingjeans@hotmail.com
    de leukste post(s) vind ik je shoplogs, ik heb niet echt een favoriet, haha. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke blog, iedereen succes met de winactie!!

    xx
    Don't forget to join our give away before it's friday! http://www.fashionity.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jeej ik ben de 60ste volger van je blog , haha :D
    Wat een leuke winactie!
    Ik doe graag mee!
    -Ik volg je GFC
    -Florencedm@hotmail.be
    -Ik vind je shoplogjes altijd wel leuk!
    Ik lees gewoon graag shoplogjes, het is handig voor inspiratie enzo ...

    Liefs,
    Florence xx
    Jammer ik kan je niet volgen met twitter (ik heb geen twitter ;s)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuk blog ik volg je pas net hihi
    ik vindt tot nu toe de diy van zo poster leuk en handig is voor inspiratie!
    -ik volg je op gfc
    -amberxd2345@hotmail.com

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke winactie zeg! Als eerst; gefeliciteerd met je volgers! (ik zie dat het er nu al meer dan 60 zijn,haha!)erg leuk!

    -ik volg je via GFC
    mijn email: femke.sweet@gmail.com
    -ik vond de post over de Self Tan Tissues (vorige artikel volgens mij) heel erg leuk, vooral omdat ik helemaal niet wist dat ze dat bij Kruidvat verkochten, maar ook omdat je het heel goed en leuk uitlegde!
    Succes iedereen! ^^

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel!