zaterdag 28 juli 2012

Tag: Would you rather...?

Tumblr_m611q7gsiq1rtsmk6o1_500_large

Het is weer tijd voor een tag! Ik zag deze tag en vond hem zo leuk dat ik hem ook ga doen! Lees snel verder voor de vragen..

Would you rather lose all of your mascaras, eyeliners, lipsticks, and lipglosses or lose all of your palettes and eyeshadows?
Ehm, deze is wel lastig. Maar ik kies toch echt voor de tweede. Ik draag lang niet elke dag oogschaduw vanwege tijdgebrek en luiheid (oeps, haha) en ik kan echt niet zonder mascara ! Toch zou ik het wel jammer vinden van alle oogschaduw hoor, dat maakt je make-up wel veel unieker.

Arbi-jmcmaen3ur_large

Would you rather chop off all your hair or never be able to cut it again?
Zeker weten alles afknippen! Ik kan echt niet zonder mijn haar laten knippen, onze kapster komt elke 6 weken! En als je het nooit meer zou mogen knippen, wordt het zó lang dat je er gewoon op kunt staan, iew! En je kan altijd nog een pruik nemen toch?


262616221990812397_0iaypibp_f_large
Would you rather have a coral cheek or a pink cheek?
Ik vind het allebei heel mooi, en ik wissel dan ook vaak af tussen deze twee. Maar als ik moet kiezen.. denk ik toch koraal. 

If you had a 1000 euros to spend, would you rather buy clothes or makeup?
Kleding! Wauw, 1000 euro! Dat zou ik echt heel graag aan kleding willen besteden.

232779874460102234_9zytsiah_f_large
Would you rather apply lipstick as eyeliner, or eyeliner as lipstick?
Het hangt er natuurlijk vanaf welke kleur eyeliner, maar toch lijkt het me niet heel handig, haha. Dan is lipstick leuker als eyeliner denk ik. 

Would you rather only shop at MAC or Sephora?
Oké, dit is wel erg.. Ik ben bij allebei nog nooit geweest :(. Ja, ik weet het, maar de dichtstbijzijnde is echt ver weg.) Super jammer, maar ik zou het nog wel graag een keer willen! Bij MAC of bij Sephora, dat maakt me niet uit!

Would you rather only use one eyeshadow color or one lip color for the rest of your life?
Eigenlijk draag ik niet veel verschillende lipkleuren, en oogschaduw vind ik best saai met maar één kleur echt elke keer. Dus dan kies ik voor één lip kleur. Maar ik denk dat dat over een tijdje wel weer totaal veranderd is, hihi.


Would you rather wear winter clothes in summer or summer clothes in winter?
Lastig! Ik haaaat de kou in de winter, dus als je dan zomer kleding aan hebt is het nog veel erger. Maar altijd winter kleding is ook verschrikkelijk! Dit is echt moelijk, maar dan kies ik toch voor winter kleding. Want ik was een keer in de winter heel lang buiten met een eigenlijk veel te dunne jas, en dat was echt ZOOO KOUD!


Would you rather have dark nails or bright nails all year round?
Bright nails, echt wel! Dat vind ik eigenlijk het hele jaar door leuk.

Would you rather give up your favorite lip product or your favorite eye product?
Mijn favoriete lip product, ik vind oog make-up wel belangrijker. 

Would you rather only be able to wear your hair in a ponytail or a messy bun?
Een paardenstaart word denk ik een beetje saai om echt altijd te dragen, dus toch maar de messy bun!

Clipboard01_large


Would your rather never be able to paint your nails again or never use lipgloss?
Ik hou niet echt van lipgloss, en wel van nagelllak, dus duidelijk nagellak. :)

Would you rather shave your eyebrows and have none at all or sharpie them in everyday?
Het is natuurlijk niet leuk om ze elke dag kleiner te maken, maar dan héb je tenminste nog wenkbrauwen. Dat liever dan getekende wenkbrauwen!

Would you rather live without makeup or nail polish?
Dan nagellak! Ik zou het wel heeel erg missen, maar zonder make-up, neee! haha
Tumblr_m611q7gsiq1rtsmk6o1_500_large




De foto's zijn van weheartit.

Dat waren de vragen, neem hem ook over als je wil! 

Liefs, Zahra

3 opmerkingen:

  1. Leuk ingevuld, en mooie plaatjes erbij gevonden!
    Lovee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey, could you be so kind and delete that picture of me? it was stolen without permission from my blog. It is illegal to share other people's images without permission.


    (The image nr 5)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel!