maandag 18 juni 2012

Tag: This or That?


Ik vond deze tag zo leuk, dat ik hem meteen over wilde nemen! Lees verder voor de vragen..




Blush of bronzer?
Allebei! Voor de zomer denk ik toch bronzer, maar blush kan eigenlijk altijd wel. Ik vind het allebei fijn.

Lipgloss of lipstick?
Hmm, lastig. Ik denk dan toch lipstick, want ik vind lipgloss echt irritant plakkerig. Maar sommige lipgloss kleurtjes zijn wel weer echt heel leuk.

Mzqmizt2q2n4_large

Eyeliner of mascara?
Het liefst een combinatie ervan, maar als ik moet kiezen zeker weten mascara! Dit is eigenlijk het enige make-up product dat ik echt รกltijd gebruik.

Foundation of concealer?
Concealer, sowieso. Ik vind foundation ook super mooi om een egale huid mee te krijgen, maar concealer heb ik echt nodig, omdat ik veel last heb van onzuiverheden.

Neutrale of felgekleurde oogschaduw?
Neutraal. Een beetje saai misschien, maar ik vind nude tinten echt heel mooi.

Tumblr_ltzew2rifw1r5fbz6o1_500_large

Losse of 'vaste' oogschaduw?
Ik denk dan toch vaste. Losse oogschaduw heb ik niet zoveel, maar het is wel heel gepigmenteerd. Ja, ik ga voor vaste oogschaduw.

576972_410514378993957_1792310588_n_large

Kwasten of sponsjes?
Kwasten! Sponsjes kun je lang niet overal voor gebruiken en nemen een heel groot deel van je foundation op. Kwasten vind ik superfijn.

Liefs, Zahra

3 opmerkingen:

Dankjewel!