zondag 10 juni 2012

Tag: Hoe fake ben jij?


536551_3882154260008_733554098_n_large

Vandaag heb ik een tag! Ben je beniewd hoe fake ik ben? Lees verder! 


Heb je ooit cosmetische chirurgie ondergaan? 
Nee, haha, daar ben ik veel te jong voor. En ik zou het ook (nog) niet willen.

Tumblr_m50llrwlhh1qh2pbgo1_500_large

Gebruik je valse wimpers? 
Eigenlijk nooit meer. Ik heb ze wel eens gehad, maar ik ben echt super onhandig met opplakken. Ik vind het wel leuk voor een feestje ofzo.

Draag je een weave of extensions? 
Nee, ik vind mijn eigen haar op dit moment lang genoeg. Maar het kan wel mooi zijn.

Gebruik je iedere dag make-up? 
Bijna wel, ja. Behalve op de dagen dat ik er echt gewoon geen zin in heb, of me heel ziek voel. Maar ik draag eigenlijk elke dag sowieso mascara. 

09a49e18776411e1a87612313804ec91_7_large

Zou je een cosmetische operatie overwegen? 
Nu helemaal niet! Iedereen heeft wel iets waar hij onzeker over is, en als je alles laat veranderen, ben je helemaal niet meer jezelf volgens mij. 

Kun je nog zonder make-up? 
Ehm, ik denk dat dat heel moeilijk zou worden, haha ! Het kan natuurlijk wel, maar ik zou het zeker niet leuk vinden. Als de rest van de wereld ook stopt met make-up gebruiken, zou het een stuk makkelijker zijn, denk ik.

Draag je nepnagels? 
Alweer nee. Het probleem is dat ik een setje nepnagels had gekocht die ik echt heel mooi vind, maar ik ben ze kwijt geraakt. Echt jammer! Als ik die terug vind ga ik ze zeker proberen! 


7170370005_e38e359a46_z_large 

Verf je je haren?
Ja, maar niet vaak, hoor. En ook helemaal niet extreem. Ik heb het één keer een tint donkerder geverfd, en één keer ombre. (klik hier) Ik zou het best nog wel een keertje willen verven, maar ik vind het niet echt heel belangrijk. 

Ga je onder de zonnebank?
Nee, omdat het echt slecht is. Dan maar minder bruin hoor, haha. 

Gebruik je selftanners? 
Ook niet, maar misschien moet ik dat maar eens gaan doen, want mijn benen worden echt NOOIT bruin. 

Heb je tattoo’s? 
Nee. Sommige tattoo's vind ik wel echt mooi, maar als ik het bij mezelf doe denk ik dat ik het over een jaar, of minder, al niet meer mooi vind. Ik verander daar heel snel in.

81ab6eeec2cd7eebf1bd5f3b648b07d4_large
Deze vind ik leuk! 

Heb je piercings? 
Nee, alleen gaatjes in mijn oren. Ik wil nog wel een tweede gaatje, maar ben een beetje te bang, haha. 

Dat was de tag. Volgens mij ben ik niet echt heel nep, of wel? Als jullie hem leuk vinden, neem hem over! 

Liefs, Zahra

4 opmerkingen:

  1. Wat leuk, misschien dat ik hem ook overneem. ;)
    Ik volg je btw, volg je terug? ^^
    Kus. <3

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel!