zondag 3 juni 2012

Tag: 10 Little Secrets





Dit wordt mijn eerste tag! Ik heb gekozen voor de '10 little secrets tag' van Beautycrush. Als je de tag wilt overnemen, super leuk! Benieuwd? Lees verder...


Hij is wel vertaald, dus het klinkt soms misschien een beetje raar.
Klik op dit plaatje voor de tag van Beautycrush:
Miniatuur

                                 10 little secrets 

1. Welk product laat jou je als een miljoen voelen?

Hmm, lastig. Als iets er luxe of duur uitziet, of eigenlijk ook echt is, krijg ik er meteen zo'n gevoel bij. Ik denk dat ik daarom voor deze crèmes van Dior, Lancôme en Clarins kies. Helaas heb ik alleen samples, maar toch voelen ze voor mij heel luxe. 

2. Wat is jouw huidverzorgings geheim? Ik heb qua huidverzorging niet echt een geheim, maar vaak probeer ik ongeveer één keer per week een masker te gebruiken. Verder gebruik ik ook voor het slapengaan, na het reinigen, een crème van Clearasil tegen puistjes. Die laat ik dan 's nachts intrekken. 


3. Deel je haarverzorgings geheim.
Voor mijn haar kreeg ik als tip van de kapper om olie tegen gespleten haarpunten te gebruiken. Daar heb ik ook een artikel over geschreven. Verder probeer ik mijn haar niet te veel hitte op mijn haar te gebruiken. En oh ja! Verf je haar niet te vaak.  

4. Wat is je grootste dieet regel?
Hier ben ik echt slecht in, want ik snoep echt veel te veel. Maar een tip is misschien om te bedenken: 'Hee, dit ga ik eten en niet meer.' Want meestal pak ik echt veel meer dan waar ik eigenlijk zin in heb. Het is gewoon het gevoel van ik wil iets eten, terwijl je eigenlijk helemaal geen trek hebt. 

Dsc01013_large

5. Workout tips? 
Ik probeer soms zelf buikspieroefeningen te doen, sit ups enz. Maar dat is best wel saai. Probeer je work out zo leuk mogelijk te maken, want dan houd je het veel langer vol. Dat heb ik bijvoorbeeld met dansen :). Oh, en muziek werkt ook echt!  

6. Welk parfum is jouw geheime wapen?

Sowieso heb ik niet veel parfum, dat vind ik echt jammer. Maar ik vind pure woman van bruno banani wel heel lekker. 

7. Laat een kledingstuk zien dat mensen altijd laat omkijken.

Wow, ik ben echt saai met deze tag volgens mij. Ik heb niet echt een kledingstuk dat iedereen laat omkijken, maar ik draag de laatste tijd wel veel meer kleur, dus ik voel me wel iets opvallender als ik een felle kleur aanheb, bijvoorbeeld deze shirtjes:





Ik vind het helemaal niet raar om deze shirtjes te dragen hoor, maar ik voel me dan gewoon net iets opvallender dan met een zwart shirtje bijvoorbeeld!

8. Wat je je meest gekoesterde sieraad?

Dat zijn eigenlijk mijn basic sieraden, die ik bij heel veel verschillende outfits draag. Ik pak deze armbandjes bijvoorbeeld heel vaak, omdat ik het gevoel heb dat ze bijna overal bij passen. En die ketting vind ik ook echt leuk!


9. Wie is jouw style crush? 

Pff, veel! Ik haal uit allemaal verschillende mensen inspiratie. Blake Lively, Miley Cyrus, Selena Gomez, The Olsen Twins. Echt allemaal verschillende stijlen en inspiratie voor me :). Niet alleen met fashion, ook haar en makeup.

10. Vertel iets wat we niet over jou weten.

Ik ben echt een rommelig en slordig persoon. Mijn kamer is altijd één grote troep en als ik eens iets opruim is het binnen ongeveer 2 dagen weer een zootje. Alleen in mijn hoofd en met afspraken, huiswerk enz. valt het wel mee hoe rommelig ik ben, haha.



Vind je dit een leuke tag? Neem hem ook over, dat vind ik leuk! 


Liefs, Zahra

2 opmerkingen:

  1. Leuke tag! Ik ga hem niet overnemen want ik doe best vaak tags en ik ben bang dat het een beetje te veel wordt. Leuke antwoorden, ik vind ze niet saai hoor ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, geweldige tag! xD Rommelig, volgens mij hebben meerdere daar wel last van.. voel mij heel erg aangesproken. ^^

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel!