donderdag 17 mei 2012

Leuke bikini's


1. Paarsblauw, linksboven - H&M 2. Gekleurd, met ruffles - Pull and Bear 3. Roze, rechtsboven - Vero Moda 4. Blauw met roze randjes - Only 5. Neonroze, met strikje - H&M 6. Framboosrood, dezelfde als de paarsblauwe - H&m 7. Bloemetjes, onderin - Zara 

Oh ja, ik zag ook nog een hele leuke bij Forever 21 die ik er eerst ook bij had geplakt, maar later weer weg heb gehaald omdat er een lichaam op de foto stond en dat er een beetje raar uitzag bij de rest van de bikini's:


Nou ja, ik vind ze leuk, haha :).  Welke vind jij het mooist?


Liefs, Zahra

6 opmerkingen:

  1. super leuke bikini's. ik vind dat ze van de hm hele leuke hebben

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke bikini's! Ik vind die koraalrode heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ze zijn allemaal heel leuk... helaas ga ik ze denk niet passen... ;)

    xxxx.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk joh! Ik vind die roze, rechtsboven echt supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel!